Tuesday, May 22, 2012

Dah besar la dia !

May peace be upon you .

" I'm writing this , tapi i don't know kalau ade people around me yang baca . Dah , kalau aku kenal kau, jangan baca ! get outttttttt ! "

Aku takut gila kalau orang yang rapat dengan aku macam terbaca blog ni . Eww sikit . Lomah sikit den .  =p

Even room mates aku  kalau tanya " ade blog tak ? "  ... aku dengan lajunya akan menjawab TAK !

makin lama , makin sedar mungkin nukilan aku tak cukup matang . Tak cukup ' isi ' . aku tak cukup sastera or aku just tak pandai nak interpret all this things in writing .

So bila ade orang tanya " Wani , bila nak update ? " or or "mana geng2 blogger toger " <--lol , this is for Fairuz ! :P

aku naik segan , macam sampai aku rasa nak kawan dengan katak bawah tempurung tu .

Wahhh , dah pandai segan-segan lah dia ~~ HAHAHAHA . takpe , i'll always get this a lot .

Semalam bila jumpe dengan bf(s) (read : BOY  FRIEND) time sekolah dulu pun , aku tak nak keluar kereta . Segan lah kot . Tapi lepas tu okay je .

I don't know . I guess maturity grows older and wiser with you . Kot .

No comments: