Wednesday, March 9, 2011

Nasib badan ,

Soalan biasa yang aku dapat sekarang , 


" Nanti nak sambung belajar apa ? "


Kalau korang , korang suka/jawab apa ? Kalau aku kan ,.................................



Lemah jadinya aku .. Sensitif tak memasal . Sebab bukan masalah aku tak semangat or what , it just aku tak berani nak cakap aku nak sambung apa . TAK BERANI . sebab aku boleh je gebang dengan korang aku nak sambung itu ini . tapi.. 

yeah tapi , bila aku pikir outcome result aku nanti terus terbantut nk bergebang . Yeah bla bla bla . . Aku tak confident , tu je pokok pangkal . I'm not that clever after all . Sush you if you say " ala , kau sekolah sekian,sekian, kau pandai sekian sekian  " 

Ef ya see keh .


Seriously , i have low self esteem . People may look at me as a confident , talkative and et cetera . But inside , there's something yang memang boleh buat aku jadi selow-low nya . Takkan la nak bgtau korang kan *ego* Eh? haha

K back to the point , aku tak kisah kalau org nak tanya pun . Cuma korang la yang akan kecewa  , sebab aku akan err tukar topik or aku bagi je jawapan standard " tunggu result " kahkahkah :p


Peh , jangan la nanti dah dapat result semua attack aku mintak jawapan . Aku mungkin akan diam seribu bahasa pulak time tu . Eh pulak ? haaa macam-macam .

Jangan risau , aku ade matlamat aku . Ade angan -angan aku . Tapi tu la .. *tapi lagi .. boreng a beb  *




" So nanti korang nak sambung belajar ape nanti ? " xp


p/s : Sebenarnya aku cemburu . Ade kawan aku dah start study . LOL 

No comments: