Thursday, April 21, 2011

ɐʇuıɔ or aku yang buta ?

Sumber sohih :  Bagi aku , benda ni betul . Kau rase ?



4 tahun aku tunggu dia . Alih alih bila aku balik cuti , dah ade gambar dia dengan awek baru . Sepet budak tu . Heh , jeles cek . Aku siapa pun nak marah ? Aku cuma kawan baik yang disayangi je .#sarcasm


Salah aku jugak mungkin , selalu menidakkan perasaan . Ego yang tinggi kalah Gunung Kinabalu . Ahh kira ego aku je , ego dia ? 

Suara hati :

" Aku beritahu kau la . Kau je yang tak perasan . ke aku yang lurus sangat ? atau kau yang memang hakikatnya tak pernah terlintas untuk berfikir tentang aku  ? *mengeluh* Nanti kalau aku terus terang dicop perigi cari timba . Sial . Terdiam aku .. Aku mengalah . Aku biarkan kau dengan cara kau . "


Aku biarkan sampai sekarang . ɐʇuıɔ buta eh wei ? *tersedak



Geli nyah kali ni post aku . HAHAHA . :P


10 comments:

Anonymous said...

alolo , sweatnye kau ni. hikhik.
rileks ah der , laki tu buta kot tak sedar . he miss out on one the most confident girl yg aku pernah jumpa . it's his loss , not yours. chill . =)

-budak kacak gay bertam-

Anonymous said...

alolo , sweatnye kau ni. hikhik.
rileks ah der , laki tu buta kot tak sedar . he miss out on one the most confident girl yg aku pernah jumpa . it's his loss , not yours. chill . =)

-budak kacak gay bertam-

WaniiA said...

typo je tau . SWEET lah bukan sweat .

bless you :D

mae said...

contoh kejiwangan melampau :D

WaniiA said...

lalalalalalal ~ for reading purpose je la . rilek leww.

nyah pun geli .

ASAZ said...

bila berjodoh tuhan akan mempersatukan, terpisah sejauh apapun, dan selama apapun

Anonymous said...

Experience keeps no school, she teaches her pupils singly.

hans0 said...

jiwang la lu

Anonymous said...

oker and oke...sukses!

nuyu-yuyu said...

x salah nak jiwang..tp becinta lah selepas kawin, baru kamu tau nikmatnye..percayalah.