Monday, January 3, 2011

I Percaya You .

" Its 5 years and counting ey ? "


" What can i say , leb u olz . "


It can get pretty hard bila aku cuba untuk trust somebody . Yeah well call me anything but aku memang seorang yang menjaga hati dah perasaan aku dan semestinya orang lain .

Aku tak la terlalu terbuka . I'm friendly , yes . Tapi untuk aku berborak panjang lebar dengan orang yang aku kurang selesa atau percaya , tu bukan aku . Aku masih letak hidden line untuk orang sekeliling aku . Yes , i build wall to protect me . <-- peh , Hlovate ni ! Tapi betul la. Semua orang ada dinding masing2 . Aku tau tu . Cuma kalau berbicara tentang aku , aku mmg tak selesa dgn orang yang aku tak kenal . Apetah lagi lelaki ye dak . Ya semenjak tercampak ke sekolah all girls ni, aku mcm semakin berhat-hati . Tapi hati-hati tak hati-hati dgn abu bantai redah je gedik . Itu kes lain

Dah abu cerita lama . dia kawan aku yang sangat baik . sangat baik . mungkin sebab aku mmg senang berkawan dgn dia . Mungkin ..
Tapi kalau dgn geng aku , mmg wall aku tu sangat rapuh . Malah aku rasa ada pintu untuk mereka ! wahh , you guys should really be proud . lol .
Dengan perempuan aku takde masalah . hmm, tapi depends jugak la . Kalau agak2 perangai yg aku tak kenan tu memang nak kena lagi dgn aku ada la .haha

Ika sendiri kata , aku mmg comfortable dgn orang yang aku kenal habis . Ye lah aku semacam rasa selamat , terlindung . Kira aku play safe la Bcus at times , secrets kau yang orang lain tahu tu boleh buat senjata bila nak lawan kau satu hari nnt . Ye la mana tau kau duk cerita kat kwn kau ni kau syok kat sorang mamat ni . Buat pulak gaduh , terus la dia gi sebar . Tak ke malu tu ?

Anyway, enough for today . GTS . ---> Got To Sleep :p
Esok nak hantar adik2 pergi sekolah . Lol


*Title ' I Percaya You ' sbb ni aku main rojak je enlish bm .Eh, aku tak buat lagi tag Mirayue. sabar ye.

No comments: