Saturday, May 29, 2010

Random, (jgn baca,x best)

3 : 37 am

Banyak nak cerita, tapi malas nk type.

Enough to say that im tired .. and bored ..

im not acting all emo . people just dont see me the right way they should see me .

siapa mkn cili dia terasa pedas.

im not something that u can step on . im tall and bold and strong. not like u kan?

dia kata aku kuat,strong girl,so i should be. thanks weh.

i am strong but not strong enough. lantak la.

eh spm ... duhh -_-' aku benci padamu..haha .eh wani jangan benci ! nanti lama lama suka :p

ada org bagi jarak mula mula 10cm ..fuhh tak boleh jadi,pendek sgt...

so dia tukar 100 meter. boleh lah..at least boleh pecut lagi :D

aku benci kawan lama mula sombong,kau kata aku sombong,kau lagi sombong :)

please bagi aku naik bukan turun okay?

sekian ...

No comments: